תביעה ייצוגית נגד פורד, יונדאי, קיה וחברות רכב נוספות

חלק לא מבוטל מבין התביעות הייצוגיות שהוגשו על ידי משרד עורכי דין בך, לדרמן ושות' הוכתרו בהצלחה, במהלכן התקבלו החלטות תקדימיות פורצות דרך בתחום חדש זה של המשפט. תביעות רבות הסתיימו בהסדרי פשרה, שסייעו והביאו תועלת רבה לציבור האנשים. התיקים בהם המשרד בוחר לקחת חלק ולהיות מעורב נבחרים תוך מטרה ברורה לנהל מאבקים צודקים על מנת לסייע לציבור ככל הניתן במניעת עוול אמיתי.

להלן מספר דוגמאות של תביעות ייצוגיות של חברות רכב שנוהלו על ידי בך, לדרמן ושות' –

  • תביעה ייצוגית צ'מפיון מוטורס– בקשר עם תקלה בשרשרת התזמון של מנועי הרכב של קונצרן פולקסוואגן שכוללים את רכבי פולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט. התקלה גרמה במקרים רבים להרס המנוע. במסגרת הסדר פשרה זכה הציבור לפיצוי בהיקף של כ – 35 מיליון שקלים.
  • תביעה ייצוגית צ'מפיון מוטורס– בקשר עם "פרשת דיזלגייט" העולמית של זיוף הנתונים בנושא פליטת מזהמים ברכבי דיזל של פולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט. התביעה אושרה כייצוגית הן בגין הפגיעה הצרכנית בבעלי כלי הרכב והן בגין הפגיעה בכלל הציבור בישראל בשל זיהום האוויר.
  • תביעה ייצוגית יונדאי וכן תביעה ייצוגית נגד קיה וכן תביעה ייצוגית נגד פורד וכן תביעה ייצוגית נגד פולקסוואגן – בגין כשל סדרתי בכרית האוויר שיוצר סכנה בטיחותית לנהגים.
  • תביעה ייצוגית נגד טויוטה ויוניון מוטורס שעניינה פגם בטיחותי במתלה הקדמי של ג'יפים מסוג טויוטה לנד קרוזרפרדו שעלול לגרום להתנתקות הגלגל הקדמי. בהסדר הפשרה הוסכם כי יוניון מוטורס תזמין את כל בעלי הרכבים לשם ביצוע תיקון של כלי הרכב בהם קיימת התקלה וכן תפצה את חברי הקבוצה בגין נזקים שנגרמו להם בעבר.
  • תובענה ייצוגית נגד General Motors ויוניברסל מוטורס בנוגע לפגם בדוושת המצמד ("קלאץ'") המותקנת ברכבי  Chevrolet Spark.
  • תובענה ייצוגית נגד מיצובישי וכלמוביל בגין בעיית חלודה (קורוזיה) סדרתית הנוצרת באזור גומיית האיטום של חלון הגג ברכבי מיצובישי פאג'רו וגורמת לפגיעה באיטום חלון הגג.

תביעה ייצוגית נגד פורד

בך, לדרמן ושות' הינו משרד בוטיק בין הבולטים בתחום הליטיגציה האזרחית במדינת ישראל, אשר מתמחה בתביעות משפטיות מורכבות בתחום המשפט האזרחי מסחרי, בתובענות ייצוגיות ותובענות נגזרות, בפירוקי חברות ודיני חדלות פירעון, במאבקי שליטה בחברות וארגונים ובהליכים בפני בג"צ בתחומי המשפט הציבורי.

המשרד לקח חלק משמעותי בהליכים פורצי דרך אשר נקבעו בהם תקדימים משפטיים חשובים. יתרה מכך, המשרד היה שותף באופן מלא בהליכה חקיקה בכנסת במספר תחומים, כולל תובענות ייצוגיות. לאור זאת ועוד רבות, מזה 10 שנים ברציפות, שהמשרד מדורג בדרגות הדירוג הגבוהות ביותר בתחומי הליטיגציה האזרחית מסחרית והתובענות ייצוגיות.

כמו כן, המשרד מורכב מצוות עורכי דין מקצועי ומיומן אשר יעניק לכם את מלוא תשומת הלב, תוך יישום עבודת צוות, חשיבה יצירתית והבנה משפטית רחבה. זאת על מנת להעניק ללקוחותינו שירות משפטי מקיף, מהיר ויעיל תוך יחס אישי המותאם לכלל הצרכים של כל לקוח ולקוחה. מוזמנים ליצור קשר במספר 03-6932833.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן