סכסוך בין בעלי מניות

מה עושים כשיש סכסוך בין בעלי מניות ושותפים?

סכסוכים ומאבקי השליטה בין בעלי מניות בחברות או שותפים בשותפויות, נובעים מסיבות רבות ומגוונות – בין אם על רקע מחלוקות כספיות (חלוקת דיבידנדים, בונוסים), בין אםעל רקע מחלוקות באשר לאופן ניהול התאגיד, בין אם על רקע טענות ל"עסקאות בעלי עניין" שמניבות טובות הנאה לבעל השליטה ובין אם על רקע אישי או משפחתי.

 

ההליכים המשפטיים בסכסוכים כאלה הם מאד דינמיים ומאד לא שבלוניים. הם דורשים מחשבה יצירתית, ולעיתים רבות מחייבים נקיטה בפעולות מיידיות והגשת בקשות לצווי מניעה זמניים שמטרתן למנוע פעולות מסוימות בתוך התאגיד או עסקאות שהתאגיד מעורב בהן. לעיתים יש מקום להגיש בקשה לאישור תביעה נגזרת בשם התאגיד נגד בעל השליטה שפוגע באינטרס של התאגיד, ולעיתים, נכון לנקוט בהליכים לפירוק התאגיד ומינוי מפרק או כונס נכסים לניהולו במקום בעלי השליטה.

 

נתקלתם בסכסוך בחברה? פנו אלינו ומצו את זכויותיכם

משרדנו מתמחה בליטיגציה מסחרית ואנו בעלי ניסיון רב בתחום של מאבקי שליטה בתוך תאגידים וארגונים.

אנו משרד בוטיק שמתמחה בתחום הליטיגציה האזרחית – המסחרית ואנו בעלי ניסיון רב בתחום של מאבקי שליטה בתוך תאגידים וארגונים. למעלה מעשור רצוף שמשרדנו מדורג בדירוגים הגבוהים ביותר בתחומי הליטיגציה האזרחית-מסחרית והתובענות הייצוגיות על ידי חברות הדירוג BDI ו- B&D. על צוות המשרד נמנים עורכי דין מיומנים מהשורה הראשונה, כולם עם השכלה אקדמית נרחבת וניסיון מעשי עשיר, בוגרי המוסדות המובילים בישראל להשכלה.

 

לקביעת פגישה עם הצוות המקצועי של משרדנו, הנכם מוזמנים לפנות וליצור איתנו קשר באמצעות השארת פרטים באתר, או באמצעות האי-מייל Limor@bachlaw.co.il, או בווטסאפ לקישור המופיע באתר או בטלפון מס':  03-6932833 ואנו נוכל לבחון את המקרה והתאמתו להתברר במסגרת הליך ייצוגי.

סכסוך בין בעלי מניות

סגירת תפריט
דילוג לתוכן