משרד עורך דין ליטיגציה

פנייה אל עו"ד ליטיגציה

אם אתם מעורבים בסכסוך הצפוי להגיע לפתחו של בית המשפט, סביר להניח שתצטרכו להשתמש בשירותי עו"ד ליטיגציה. אבל מה המשמעות של מונח זה? האם כל עורך דין הוא גם ליטיגטור? וכיצד בוחרים נכון את איש המקצוע? על כך בשורות הבאות.

מהי משמעות המונח

כאשר מדברים עורכי דין ליטיגציה מתכוונים לאלו המייצגים את לקוחותיהם בבית המשפט. לכאורה, כמעט כל עורך דין עשוי לעשות זאת במסגרת תפקידו, ואכן, לאורך השנים ליטיגציה לא הייתה תחום בפני עצמו בישראל. ואולם, אור הכישורים המיוחדים הנדרשים לייצוג מצוין בפני בית המשפט, כיום משרדי עורכי דין מחזיקים מחלקות ייעודיות לליטיגציה. ומעבר לכך, ישנו הבדל עצום בין משרדים שזוהי התמחותם העיקרית, ובין עורכי דין העומדים מול השופט לעיתים נדירות.

משרד עורך דין ליטיגציה

במה עוסק עורך הדין?

בעיקרון, כל עורך דין עשוי לעסוק בליטיגציה. כך למשל, עורך דין פלילי עשוי לייצג את לקוחותיו בעת דיוני מעצרים ובהליך הפלילי מול התביעה שמגישה הפרקליטות, וזאת בשורה ארוכה של עבירות. מאידך, עורך דין ליטיגציה אזרחית ייצג לקוחות בתיקים שאינם פליליים, למשל בתיקי גירושין, בהתנגדויות לצוואות, במעמד האישי וכן הלאה. הענף האזרחי מתחלק לתחומים רבים ובהם גם ליטיגציה מסחרית, העוסקת בתביעות המערבות קשרים מסחריים – למשל הפרת חוזים והסכמים, תביעה נגזרת, תביעה בניירות ערך וכן הלאה.

מה לבדוק מול עורך הדין

כאשר פונים אל עורך דין ליטיגציה יש לפיכך לבחון את תחום התמחותו, לא רק בתחום הפלילי, האזרחי או המסחרי, אלא למשל את ניסיונו ומומחיותו בתביעות מול בנקים, מול חברות ביטוח, בתובענות ייצוגיות וכיוצא בזאת. יש גם לבחון את רשימת הלקוחות של משרד עורך דין ליטיגציה ולהתרשם ממנה, כמו גם מההצלחות וההישגים שהצליח להביא בבית המשפט ומחוץ לכתליו.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם הצוות המקצועי של משרדנו, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד בך, לדרמן ושות' בטלפון 03-6932833.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן