ליטיגציה אזרחית – מסחרית

תחום הליטיגציה האזרחית – מסחרית הינו תחום משפטי רחב, הכולל בתוכו סכסוכים והתדיינויות הקשורים בפעילות עסקית או במערכת יחסים חוזית בין שני צדדים או יותר (לרבות תאגידים).

תחום הליטיגציה האזרחית – מסחרית מורכב ממגוון רחב ביותר של תחומים ודינים של המשפט האזרחי – מסחרי, והוא כולל בין השאר, תביעות הנוגעות להפרת חוזה או למחלוקת בנוגע לפרשנות הוראותיהם של חוזים; תביעות בגין פגיעה בסוד מסחרי או בקניין רוחני; תביעות הנוגעות לסכסוכים ומאבקי שליטה בין בעלי מניות בחברה או בין שותפים בשותפות עסקית; מאבקי שליטה בין בעלי תפקידים ונושאי משרה בעמותות ובארגונים; תביעות ייצוגיות ותביעות נגזרות, והליכי חדלות פירעון, ובכללם – פירוקי חברות, הסדרי נושים והליכי פשיטת רגל של אנשים פרטיים.

תחום התביעות הייצוגיות, הינו ענף בתוך המשפט האזרחי-מסחרי, באמצעותו מוגשים תביעות בשם ציבור גדול של אנשים שנפגעו מתופעה מסוימת, במגוון רחב של עילות אפשריות שכוללות: ענייני ביטוח, בנקאות, צרכנות, הגבלים עסקיים, ניירות ערך, איכות הסביבה, דיני עבודה ועוד.

אנו משרד בוטיק שמתמחה בתחום הליטיגציה האזרחית – המסחרית ותובענות ייצוגיות ונגזרות. למעלה מעשור רצוף שמשרדנו מדורג בדירוגים הגבוהים ביותר בתחומי התובענות הייצוגיות והליטיגציה האזרחית-מסחרית על ידי חברות הדירוג BDI ו- B&D.

על צוות המשרד נמנים עורכי דין מיומנים מהשורה הראשונה, כולם עם השכלה אקדמית נרחבת וניסיון מעשי עשיר, בוגרי המוסדות המובילים בישראל להשכלה. לפרטים נוספים על משרדנו ולקביעת פגישה עם הצוות המקצועי, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד בך, לדרמן ושות' בטלפון 03-6932833.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן