עו"ד ליטיגציה מסחרית

כיצד לבחור עו"ד ליטיגציה מסחרית

אמנם תחום הליטיגציה המסחרית אינו מהנפוצים ביותר בישראל, אולם במדינה פועלים לא מעט עורכי דין ומשרדים המציעים את שירותיהם ללקוחות הזקוקים לייעוץ, ליווי וייצוג בפני בתי המשפט. לפיכך, באופן טבעי עולה התהייה כיצד לבחור עו"ד ליטיגציה מסחרית אשר יספק מענה מצוין לצרכיכם, ובסוגיה זו יעסוק המאמר הבא.

ראשית, נציין כי לבחירה נכונה של עורך דין ליטיגציה מסחרית יכולה להיות משמעות גדולה. יכולותיו וכישורים של עורך הדין עשויים בהחלט להשפיע על האופן שבו מתנהלים ההליכים ועל תוצאותיהם. כך למשל, עורך הדין עשוי להביא למימוש מלא של הזכויות, האינטרסים והמגיע לכם באמצעות ייצוג נאות ונחוש בבית המשפט, ומאידך הוא עשוי להביא לפתרונות מקובלים על שני הצדדים המונעים תסבוכת משפטית יקרה, ארוכה ומורכבת, ובכך גם להביא לשקט תעשייתי ולעיתים אף לסלול את הדרך להמשך שיתוף הפעולה.

עו"ד ליטיגציה מסחרית

פרמטרים עיקריים לבחירת עורך הדין

חשוב לבחור לצורך ליטיגציה מסחרית משרד עורכי דין שזהו התמחותו העיקרית, ואשר מאחוריו ניסיון רב והצלחות מוכחות. כמו בכל תחום מקצועי ומשפטי, גם כאן הניסיון משחק תפקיד משמעותי בבניית האסטרטגיה הנכונה, בטיב הייצוג והטיעונים העולים בבית המשפט, בהתדיינויות מול הצד השני, ובמציאת פתרונות יצירתיים. על מנת לוודא את הניסיון והיכולות ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של המשרד, לחפש פרסומים נוספים עליו ברשת, וכמובן גם לפנות אל נציגיו. אחד ההיבטים המרכזיים שכדאי לבחון כבר בשלב זה הוא את רשימת הלקוחות של המשרד, כגון בנקים, חברות הייטק, חברות מעולם הבנייה, חברות מתחום הדלק, לקוחות פרטיים, לקוחות מתחום התשתיות, המסחר והתעשייה וכן הלאה. בתוך כך, יש לקבל תמונה ברורה על ניסינו של המשרד בהליכים הרלוונטיים עבורכם, בין אם מדובר בתובענה ייצוגית, בתביעות בקשורות בשוק ההון, בהפרת הסכמים וכן הלאה.

אלו היו שני פרמטרים עיקריים לבחירת של עורך דין בתחום הליטיגציה המסחרית, וישנם נוספים. לעוד פרטים על ליטיגציה אזרחית ומסחרית ולקביעת פגישה עם הצוות המקצועי של משרדנו, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד בך, לדרמן ושות' בטלפון 03-6932833.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן